vrijdag 6 juni 2014

Gelezen in mei 2014

Zo, op het eerste gezicht heb ik niet veel gelezen vorige maand. Ik had inderdaad een druk programma tijdens mijn vakantie in Amerika, maar er was toch wel tijd om iets te lezen. Maar toen ik begon met deze tekeningen heb ik mij voorgenomen alleen die (strip-)boeken te tekenen die ik niet eerder gelezen had. Dus daarom staat 'Dark Fire', het tweede boek over de Engelse advocaat Matthew Shardlake ten tijde van Henry VIII er wél op, maar het eerste boek, 'Dissolution', niet. Terwijl ik dat vorige maand ook herlezen heb.


Een beetje gesmokkeld heb ik wel: van de drie Dr. Seuss-boeken (Fox in Socks, Hop on Pop en Green Eggs and Ham) heb ik die laatste wel al eens in het Nederlands gelezen. Maar dit was dus voor het eerst dat ik het in de originele versie las.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten