zaterdag 26 mei 2012

Stripdagen Haarlem

Volgend weekend worden de tweejaarlijkse Stripdagen in Haarlem gehouden. Ik verheug me er nu al op. Tussen alle tekenaars en exposities en boeken die daar te vinden zullen zijn, zal ook ik aanwezig zijn, met mijn werk.

Zo is de Turkartoontentoonstelling die de Inktpot in april in het Stadhuis van Utrecht maakte, daar te zien in Hotel Lion d'Or. Maar ook is er een soort van verstript etalageproject in de Houtstraat 'Zichtbare lijnen', waar allerlei stripmakers de etalage van winkels inrichten en decoreren. Hier kun je zien wie mee doet en in welke winkel: https://www.google.nl/maps/ms?msid=212791212014493946051.0004c0179e6ecf78a87f7&msa=0&ll=52.382017,4.635329&spn=0.018415,0.03828
Zelf mocht ik decoraties maken voor Faber Schoenen. Volgende week ga ik mijn tekeningen in de etalage ophangen. Hieronder is een detail uit één van de tekeningen:

Op de zondag zal ik ook aanwezig zijn bij de Small-Press-kramen op de Grote Markt. Ik zal in ieder geval enkele Sint Maartenboeken hebben om te verkopen, maar waarschijnlijk ook een aantal zelf in elkaar geknutselde small-pressboekjes. En verder ga ik genieten van wat er allemaal te zien en te doen is. In ieder geval ga ik nog naar de jubileumexpositie van Lamelos, 'Zo zijn Wezens III', maar er is zoveel meer te doen. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten