donderdag 31 mei 2012

Op naar Haarlem

Ik sta op het punt om te vertrekken naar Haarlem voor de Stripdagen daar. De Turkartoon-expositie in Hotel Lion d'Or hangt daar sinds maandag. Sinds dinsdag hangen mijn tekeningen voor Faber Schoenen in hun etalage in de Kleine Houtstraat (tegenover stripwinkel Silvester). En gisteren hoorde ik nog dat er ook tekeningen van mij te zien zijn in de etalage van de voormailge MacDonalds op de hoek van de Barteljorisstraat en de Zijlstraat. Dit betreft tekeningen gemaakt voor 1000 Drawings 2012 in Amsterdam. De verkoop voor de tekeningen in Amsterdam is al geweest, maar sommige tekeningen, waaronder die van mij, werden te laat bezorgd door de post. Nu zullen die verkocht worden tijdens 1000 Drawings 2013, maar het is leuk dat ze alvast in Haarlem te zien zijn.

Oh, en juni is begonnen, dus ik laat even nog zien wat ik gelezen heb in mei:
Nog steeds veel Reve, al merk ik dat mijn taks bijna bereikt is. Twee goede detectives (Jason Goodwin, Henning Mankell), Japanse Batmanstrips, enkele delen van Donjon (getekend door Manu Larcenet), Isaac de Piraat (door dezelfde tekenaar) en enkele delen 20th Century Boys. Plus een van de laatste boeken van Harvey Pekar, 'Cleveland', dat ik vooral voor het onderwerp gekocht had, maar ook een erg goed boek blijkt te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten