zaterdag 4 februari 2012

Misschien een andere keer

Een plan dat ik eind vorig jaar bedacht: iedere dag een tekening te maken van het mooiste wat ik die dag gezien/gehoord/meegemaakt had. Een soort dagboek in tekeningen van mooie dingen. Te beginnen op 1 januari. Toen hoorde ik op de radio onderstaand lied:
Helaas duurde het al bijna een week voor ik tijd had om deze tekening te maken. Ik liep dus al zes dagen achter op mijn plan. En op 3 januari was ik naar de Abraham Bloemaerttentoonstelling geweest in het Centraal Museum in Utrecht. Ik zag wel in dat het mij zeker ook een week zou kosten om zo'n manieristisch schilderij vol bijbelse figuren na te tekenen. Misschien kon ik die tijd beter gebruiken voor strips en tekeningen die ik beloofd had te maken.
Ach, en misschien een andere keer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten